2.05.2013

Samobójstwa ...

Samobójstwo... Ono nie jest rozwiązaniem. A pomimo to człowiek rozumny, który wie co go czeka, nie może się od tego powstrzymać. Wielu młodych ludzi dokonywało samobójstwa przez zerwanie. Moim zdaniem to jest głupota. Dlaczego mam odbierać sobie życie przez to, że drugi człowiek mnie zranił ? Dorośli wcale nie są lepsi. Alkoholizm, narkotyki... Do czego to wszystko prowadzi. Do śmierci. Każdy o tym wie. I nie pojmuję jak przez to wszystko co tutaj wymieniłam, można już nigdy nie zobaczyć tych, których naprawdę kochamy.

6 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to nic specjalnego tutaj nie piszesz...Mnóstwo jest takich blogów o śmierci itp.Poza tym twoje notki są krótkie i nieciekawe. Za dużo z nich wynieść nie można, a poza tym widać, że nie za wiele o życiu wiesz. Jak można odbierać sobie życie, bo ktoś mnie zranił? To zdanie jest żałosne. Widocznie nikt kto był dla ciebie ważny cię nie skrzywdził.Za młoda jesteś na takie tematy. Sama dużo piszę i znam opinię ludzi wykształconych w tej dziedzinie i na pewno nie powinno to wyglądać tak jak tutaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam Cie poinformowac ze to nie jest blog o smierci tylko o życiu . Racja nie jestem zbyt doswiadczona ale robię to bo podoba mi sie opisywanie niektórych wydarzen . Ale jakby nie patrzec mam dopiero 11 lat i dopiero zaczynam sie rowijac .Oczywiscie dziękuje za szczerą opinie i bede starała sie poprawiac .

      Usuń
  2. Dokładnie jak Meggie napisała. Masz 11 lat. Nie dużo wiesz o życiu. Oczywiście - jesteśmy w wolnym kraju, możemy wygłaszać swoje poglądy, ale nie oszukujmy się... jesteś dzieckiem. Co 11-letnie dziecko może wiedzieć o samobójstwie - szczególnie z miłości? A co dopiero o kłopotach emocjonalnych. Pisz co chcesz, ale naprawdę... Postaraj się pisać rzeczy o których masz pojęcie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za swoje zdanie . Postaram się opisywać o rzeczach które zaciekawią czytających :)

      Usuń
  3. nie wiem co napisać , mowę mi odjęło .. Napisze SZACUN ;o //Inka ;3

    OdpowiedzUsuń